نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کوتاه از بازار نقل و انتقالات

کوتاه از بازار نقل و انتقالات

یوونتوس قصد دارد مبلغی که رئال مادرید می خواهد از راه فروش موراتا به باشگاه ثالث کسب کند را به صورت نقدی به این تیم بدهد و به این ترتیب این مهاجم آینده دار 23 ساله را حفظ کند. به نظر می رسد که منچستر یونایتد، آرسنال و لیورپول مشتریان آلواریتو هستند. با توجه به اینکه مالیات پرداختی در طول دو بار خرید و فروش سود را در مجموع کم خواهد کرد. موراتا به ماندن در یوونتوس ابراز علاقه کرده و اینکار می تواند هر دو تیم را راضی نگه دارد.

 

یوونتوس در طول تابستان با پرداخت 25 میلیون یورو قصد بازگرداندن دومنیکو براردی در تابستان را دارد.دی فرانچسکو به تازگی در مصاحبه ای گفته بود که او آماده ی بازی در یوونتوس است.

 

این رسانه ها همچنین گزارش داده اند که یوونتوس با توجه به ترک قریب الوقوع مارتین کاسرس، شیمه ورسالیکو، دفاع راست کروات ساسولو را به عنوان جانشین احتمالی در نظر دارند، از ویدمر دفاع راست اودینزه و نیز دی شیلیو مدافع چند پسته ی میلان به عنوان جانشین های احتمالی دیگر نام برده است.

 

یوونتوس همچنان به دنبال ایلکای گندوغان هافبک چند پسته ی دورتموند است ، مدیر برنامه های او به تازگی گفته بود که قطعی شدن انتقال او به سیتی حقیقت ندارد ، یوونتوس ویتسل ، بانگا و موتینیو را به عنوان جایگزین در نظر دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: